Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Maria - 15 februari 2010 17:57

Jag måste bara påpeka att OS är långt ifrån min grej och när de ska ta upp andra program så som Andra avenyn blir jag smått förbannad, tycker gott och väl att de kan gå på webben, för var och varannan har en dator hemma, så varför ska man inte kunna se de så? nej, för svt är missbildad och efterbliven, i tre veckor liksom? låter barnslig men på internet liksom? vad gör de om man lägger ut de där eller inte? det är rikigt dåligt tycker jag! Många gillar OS men de ska ändå inte sabba för oss alla andra, visst, OS går inte allt för ofta MEN nu snackar jag om internet, att lägga upp de där? bara för de är OS på tv så vill man väl inte att de ska vara något jävla uppehåll? aja, detta är rikigt irrirernade måste jag säga!
Nu blir de att vandra till Lilly om ett litet tag, ta en prommis sen äta något smarrit......

hej

Av Maria - 15 februari 2010 12:11

Visst att alla hjärtansdag kan vara lite överskattat men första året är alltid speciellt, så ser jag det iaf. Fick en super söt nalle av Thom och ett sött kort till =) sen myste vi bara, såg på lilla kycklingen. Det är alltid lika underbart att vara med honom, jag hatar verkligen att vara ifrån honom, de är de värsta som finns! Jag njuter av varje sekund jag får vara honom nära. Låter en aning desperat, men älskar man någon så högt som jag älskar honom så känns de en aning jobbigt att vara ifrån den personen. Men vi får se hur helgen ser ut och hur veckan ser ut, kanske får vara med honom till helgen, om han nu inte ska till stugan sin med pappsen. Annars får jag hitta på något annat skoj (Y) Men som sagt, Elin ska komma på besök längre fram, det ser jag fram emot! Och idag har jag väl inte hinnit så mycket, varit på sambandet sen bara tagit de lungt.. Ska ringa AF om ett litet tag, ska fixa lite sommarjobb så jag inte går som en fattiglapp i sommare, de skulle inte gillas! Men som sagt, orkar inte skriva mer nu..
Hejs

Ovido - Quiz & Flashcards