Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Maria - 11 februari 2010 16:30

Äntligen fick jag en tid på vårdcentralen idag, pratade först med en sköterska men hon kunde inte göra någonting så jag fick en akut tid hos en läkare. Han kikade på mig och ställde några frågor, han blev så paff när jag sa att jag hade haft de över fyra månader. Men fick en remiss så jag kunde ge de till dom på hud på sjukhuset imorgon. Ska kanske göra en solbehandling eller något liknade. Att de gått så långt, de är fan illa. Det smärtar, bränner och känns som jag har grus i ögonen, men de finns ingenting där :/ men nu har jag gjort allt, vad skulle kunna gå snett nu? hoppas jag får en tid på hud rätt snabbt så de kan kolla på mig och där efter göra en bedöming så väntetiden inte är en evighet :/ känner mig så ledsen, de är inte alls trevligt och ena ögat ser ut som en gammal tants, de hänger hud under :( FAN!

Ovido - Quiz & Flashcards