Alla inlägg den 13 februari 2010

:)

Av Maria - 13 februari 2010 21:04

Igår mötte jag upp Thom inne i stan sen åkte vi till sjukhuset och lämnade in en remiss på hud och där efter gick jag en akut tid av en jourläkare. Men försenat som de var så fick jag iaf komma in, så berättade lite kort om mina besvär, de var exem som satt sig i ansiket eftersom jag som liten haft böjväxexem och när man är ändre kan de sätta sig i ansiket, men iaf så fick jag starkare prepparat, två salvor och allergi talbletter som skulle vara bra, så har prövat ena salvan nu som jag skulle men den färgar hår, hud och kläder så de ser ut som de är curry runt hela ansiket, eftersom de är gulbrun liknade färg, men de hjälper en del iaf och det är ju huvudsaken, trodde allt skulle bli dyrt men jag har ju halva priset eftersom jag är stammis på apoteket och om detta nu inte skulle bita skulle jag få göra en solbehandling, undra vad som är bäst egentligen? visst är de bättre nu men de får man se efter ett par dagar. Sen fick jag inte göra allt för trevliga saker, fick en spruta i skinkan, en kortisonsalva (stavning?) men iaf så är det på bättrings vägar (Y)
Det är jobbigt att knappt kunna öppna ögonen på morgoen bara, måste typ slita upp dom, men det ger väl sig det med.
Och sen så vid elva tiden ville dom att Thom skulle iväg och jobba så då åkte jag till birta med mamma, köpte duschdrapperi, en matta, en tunikia, och lite små plock. Hittade även lilla kycklingen och en annan komedi film, dock inga skor som jag var ute efter, de var för dåligt med de eller så fanns de inga storlekar, så ska in till veckan igen för att kolla upp det =) hittade ett par på willys, döheta men de kanske får in rätt storlek till veckan, trodde dom iaf. Och Julia kom och hämtade oss, så bjöd henne på max, jävla tid det tar där nu för tiden :S
Men aja, nu ska jag ner och öppna till Thom, sen blir de bad och filmmys =) han har köpt en hjärtkudde åt mig till badkaret och jag har två överraskningar till han med som väntar på han ikväll ;) men de var allt jag hade på hjärtatt för ikväll..
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards