Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Maria - 9 februari 2010 21:13

Alltså jag satt och kollade på tv 4+ med mamma, det var en dokumetär om flickor mellan 7-12 år gammal, en skönhetstvävling och dom man fick följa med hade mammor som var helt jävla pantad i huvudet, dom sönder sminkade dom, plottrade på pärlor och hade lös hår, en tjej fick brun utan stor ett ex atal ggr, noppade ögonbrynen på dom och klänningarna kostade skjortan, värre än så till och med. Och ena mamman vägrade att hennes dotter skulle ha glasögon på sig för hon var närsynt, hon var nio år och var tvungen att ha kontaktlinsor, mamman var rädd att hon inte skulle vara fin när hon blev äldre när hon var ett litet barn, för hennes son var ju så fin men inte hon, iaf inte som liten, hon hade utåtsåtående örgon och fick operera dom, hallå? nio år gammal? och alla andra små tjejer? de var så sjukt, dom såg ut som en färgkarta och ja, de är kränknign och pyskiskt misshandel, så ser jag de iaf. Och tjejen som vann, hon var den enda som inte hade smink, tvåan och trean var väl inte heller så påklistrad som alla de andra, och dom blev totalt besviken, de är deras mammas dröm, inte deras! Det är fan synd om dom, vilken jävla plåga. Man blir så arg när man ser sånt där, så ojoj! Aja, snart blir de sängen för mig.. natti

Av Maria - 9 februari 2010 14:45

Till att börja med ska jag baka chokladmuffins och där efter blir det disk. Sedan ska jag fylla i papper som jag ska gå och lämna på kommunen imorgon så jag får mina pengar av soc! Sen ska jag städa av i mitt rum, renbädda osv. Sen ska jag plugga lite : ) så jag har de jag gör idag. Och imorgon efter engelskan ska jag gå på sambandet och fixa lite med mitt cv och personligt brev, ska bara fixa en eller två referenser innan dess. Så ja, nu blir de bak..
:)

Av Maria - 9 februari 2010 11:17

Jag har knappt sovit ngt i natt, har vaknat gång på gång, för jag har drömt om den där skiten. Och att sova utan Thom är inte alls nice. Och att man är en snorunge på de här gör inte saken bättre, och ögondropparna ger ingen vidare effekt! Jag förstår inte varför jag skulle köpa ut dom när jag inte vet vad jag är allergisk emot eller om det har med allergi att göra ens? det är helt sjukt. Jag ska ringa innan denna månad är slut och säga att jag MÅSTE få en tid så jag kan kolla vad de är, jag har inte sminkat mig på flera månader, bara ytterst lite, vill kunna vara fin jag med, men då är glådan och de torra jävulskapet i vägen :/
Och till de andra, jag ska fan visa dom att jag har viljan för de har jag, jag ska visa att jag kan, för jag vill! Som min kära vän Tanja sa, jag ska vända det till ngt positivt och det ska jag också göra, nu jävlar!
Men nu har jag inte tid att sitta här och skriva, nu ska jag invänta ett samtal från folkhögskolan, sen fixa de sista och vidare till bussen, skolan kallar! Men usch idag känner jag mig inte alls sugen på att vara där, en massa stök, bättre imorrn när man får sitta själv när de andra är i data salen! Men nog om allt detta.
seyah

Ovido - Quiz & Flashcards