Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Maria - 12 februari 2010 10:00

Jag blir helt grazy av detta, nu ser de ut som jag har gråtit i flera timmar, ögonlocken är svullen, ser ut som två golf bollar. Och de är ingen infmallation? ska iaf på hud idag och höra efter vad dom säger, hoppas jag får en akut tid, för att gå med detta är totalt jävla psykiskt påfrästande, jag pallar inte mer! Nu, en gång för alla måste man ta tag med hårdhanskarna annars rinner de bara ut i sanden. Och man måste åka buss in till stan med, klagar inte över de men hur man ser ut, ska vistas med en masa folk, de är inte nice! Men de finns inte så mycket att göra, ska möta upp Thom i stan så kör han upp mig sjukan sen åker vi hem till honom, vet inte vilken dag vi kommer hem hit, men de återstår att se =) de blir en lugn helg som vanligt, är helt knas i hela kroppen, ögonen känner super trötta fast jag inte är de :/ men nog tjatat om de.. Ska fixa lite käk nu så håret hinner torka sen blir de att platta håret för lite vacker vill man väl ändå vara ^^, sen blir det att packa de sista, den iväg till stan..

Trevlig helg

Ovido - Quiz & Flashcards