Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Maria - 22 februari 2010 23:02

Ack sån otur jag hade idag, jag hade tänkt unna mig med kina mat idag men eftersom de är stängt på måndagar som jag kom på väg dit så blev de sibylla ist, inte lika gott men de var ändå njuting! Och imorgon blir de kassler med ostsås, efterlängtat måste jag säga, i love it. Ska plugga en hel del imorgon hade jag tänkt och även gå en sväng till mormor.

Ikväll har jagv varit på ljusparty för första gången, de var mycket fint men dyrt som attans. Ska nog beställa ngt nästa gång, om de blir en nästa gång men de tror jag nog. Och de lustiga var att hon som hade hand om ljuspartyt var en på smabmandet, som jobbar där. Världen är liten.. Men efter de har jag bara kollat på tv och snart blir de sängen, är trött men ändå inte, men känner ändå att jag behöver sömn.. Testade att sminka mig lite idag och jag reagerade inte ens =D mycket skönt.. Men ska inte sminka mig ofta, bara vid speciella tillfällen =) och jag vill inte att de ska komma tillbaka de jag har runt ögonen.

Och nu har jag beställt "i taket lyser stjärnorna" och "twiligt" på dcon.com, dom hade rea så passade på. Är ett dvd freak, samlar på mig massvi med filmer, de är ngt som jag lägegr pengarna på, i stort sätt två nya varje månad!
Men natti natti på er allihopa!
Kram

Av Maria - 22 februari 2010 12:29

Helgen har varit bra, kom till Thom i torsdags. Vi tog de mest bara lungt och sedan i fredags stannade han hemma med mig, vi gjorde väl inte allt för mycket,vi åkte på en kondis och köpte fika med hans mamma, fikade och bara surrade lite om ditt och datt, när kvällen kom kollade på lets dace på kvällen och hade det trevligt! På lördag innan Thom skulle iväg och jobba natt for vi ut med hans föräldrar ut till birsta, sjukt mycket folk måste jag säga! Men köpte mig en bh och hårfärg och nu är man mörkare igen, trivs bättre i de, trodde dock att de skulle bli ljusare brun eftersom jag valde mellanbrun men jag var nog för mörk tidigare så de blev mörkare, kan tyvärr inte sminka mig just nu fast de är bättre i hyn, för jag vill ju inte att de ska komma tillbaka, men jag ser lite blek ut nu men vem bryr sig?
Imorgon ska jag jobba hemma med engelskan, Petra är sjuk så stannar hemma jag med, men de kvittar. Ska vilket fall som helst dit på onsdag iaf. Men de kan vara skönt att bara plugga hemma med, för de kan man ju också göra! Och ikväll blir de nog ljusparty hos Bea, ska dit med Julia..
Så innan dess ska jag bara chilla och dilla..
KYSS

Ovido - Quiz & Flashcards