Direktlänk till inlägg 1 februari 2010

Sjukt trött..

Av Maria - 1 februari 2010 11:47

I morse när klockan ringde trodde jag inte att de var sant, kunde knappt öppna ögonen dom ville bara åka ner igen och somna om igen. Men jag kunde inte, jag skulle ju upp till sambandet och kanske senare in till birsta med min kära mor, beroende på om jag ska på samtal ett eller tre, det återstår att se. Men nu har jag pluggat färdigt för idag, borde läsa genom lite i booken bara, de är rätt svårt för engelska är inte min grej sen är de en bok på 77 sidor, de är inte nice! Men jag ska ge det ett försök iaf, sen får vi se hur de blir.
Helgen har varit underbar iaf! Middagen med Tanja, Robert och Thom var underbar, vi hade det vädligt trevligt och bowlingen gick väl sådär, de var några folk där runt omkring som jag ogillar och då gick de inte allt för bra, men sällskapet var de bästa, vi hade roligt ändå även fast de var som de var och maten var underbar! Måste verkligen göra fler saker med dom, vi har redan planerat de ena och de andra, kanske helgen blir bokad med pimping och lite mys? och till sommaren blir de en massa skojigheter. Och igår fick jag en massa bra saker. Men nu ska jag inte sitta här och skriva mer, ska bara kolla genom lite på internet sen ska jag lägga mig ner i sängen och försöka mig på boken!

Bye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Ovido - Quiz & Flashcards