Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

Tiden står still..

Av Maria - 18 februari 2010 12:34

Idag känns det som att klockan har stannat, tiden går så otroligt segt. Ställde klockan på elva men vaknade halv elva. Så jag låg kvar ett tag sen gick jag upp, hoppade in i duschen och tog lång tid på mig, där efter packade jag de jag ska ha med mig till Thom, åt en tacos och suttit vid datorn en längre tid, men tiden går ändå inte fort. Jag har ingen större lust att ställa mig och diska, jag borde göra det egentligen, men det får bli min vecka att göra det till veckan som kommer. Och bussen går inte förren tio över två, det är långt dit så vad ska man göra tills dess? jag är gott som klar och orkar inte diska, de är jag för slö för och mitt bakhuvud heter smärta. Men ska iaf låna böckerna idag, såg att de stod inne så hoppas de fixar sig, för jag vet inte vart mitt bibliotek kort befinner sig, de försvann i flytten. Sen ska jag bjuda Thom på max, är sugen på de idag känner jag.
Och jag blir nog hos Thom tills på söndag, som de ser ut nu iaf. Han ska förmodligen jobba på lördag från åtta till fem på morgonen, så stannar nog hos honom och är där med hans föräldrar eller så är jag hos hans syster. Måste även in på Willys och söka sommarjobb, sen ringa runt lite. Så de får nog bli nu..
Trodde inte att jag skulle hinna skriva blogginlägg idag. Men trevlig helg på er igen..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Ovido - Quiz & Flashcards