Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

Skönt att få saker och ting gjora! :)

Av Maria - 17 februari 2010 17:07

Äntligen, nu har jag varit på sambandet och skirvit ut cv och personligt brev, en hel hög så nu är de dax att dela ut. Jag har redan skickat iväg ett till sjukhuset på köket som jag skulle, sen till IKEA, alltså där man har hand om mat. Sedan runt sex snåret ska jag iväg till ica där jag ska prata med chefen eftersom han inte var där tidigare idag. Sedan har jag mina aningar vart jag mer ska lämna in och söka till, två står på nästa tur. Jag ska söka en massa jobb och sen om man får fler en ett erbjudande har man ju chansen att välja, vilket är bra! Satt med detta cv och peronliga brevet i 1 och en halv timme, men jag kan ju inte skicka in samma sak till IKEA och sjukhuset som jag ska lämna in på ica, de har ju sina skillnader. Men jag känner mig rikigt nöjd iaf, jag är stolt över mig själv att jag tagit tag i saker! Jag ska lämna in ansökan till kockutbildningen med, ska sätta mig ned efter maten och sedan skicka iväg de med posten samtidigt som jag ska till ica. Har tvättdag idag med, så ska göra de, sen ska jag eventuellt städa undan om orken finns. Gjorde iaf klart mitt häfte idag på engelskan, bara en liten del kvar sen ska jag få arbeta med annat, och också öva inför nationella. Och böckerna, ja.. Det är ju de som allt sitter i, orken finns inte, men jag vet att de måstes göra, så ska verkligen ta tag i det med.
Och Elin kommer tyvärr inte denna helg heller, pengarna finns inte där, så vi ska ses efter den 25e då hon får pengar! Så i helgen ska jag tillbringa med Thom, inget ovanligt men de ska bli underbart som vanligt, sen åsterstår att se vad som står på schemat. Men nu ska jag äta tacos med min kära mamma, sen ska jag göra mina ärenden. Skriver nog inget mer nu innan helgen, eller i helgen..

Trevlig helg på er allesammans!
Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Ovido - Quiz & Flashcards