Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

Sårad är ju bara förnamnet

Av Maria - 8 februari 2010 19:58

Jag blir så otroligt ledsen, från att förlita sig på något till att man blir spottad i ansiktet! Orden sårade mer än allt, det gjorde så ont att höra. Här försöker man men tydligen så märks inte de? alla har vi våra perioder, sånna dagar måste man få ha, ingen är någon annan lik, ingen är perfekt! Jag är den jag är och så här kommer jag fortfarande att vara, jag vill inte ändra på mig, de finns vissa saker som jag skulle kunna ändra på för min skull, de känns som att jag gör detta mer för er skull än för min egen! Orden bara ekar i mitt huvud gång på gång, jag fattar inte hur dessa ord kan komma ifrån dig?! Jag förlitade mig på oerhört till dig, men idag krossades allt, de var som att jag inte fick ord ur munnen för du tog över, som att du hade rätt och visste precis min väg, men jag har nyss börjat, och att de har varit mycket snack och liten verkstad har berott på en hel del saker, fräst har jag mig själv att skylla men orden idag har satt djupa spår inom mig, jag kanske överreagerar men det är inte de det handlade om. Jag är så ledsen, så förtvivlad, liksom allt bara snurrar där uppe i hjärnkontoret. Jag hade gråten i halsen men valde att hålla de inom mig, men nu går det inte att hålla tillbaka dom. Jag ville bara sätta upp min käft, men de tog som stopp, de jag ville säga, det var så mycket, hann inte säga alls mycket, tänkte mest, ville verkligen bara gråta! Men jag visade min andra sida, varför ens drog jag upp detta från första början? ja, de är en fråga för sig! Men vad gör man? de är bara att hålla minen och se glad ut, även om jag aldrig mer vill tillbaka, så är dagens tankar och funderingar.. Och imorgon är de engelska, men hellre de än att gå på sambandet när jag mår så här :/ det känns så ledsamt och tragiskt! Huga..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Ovido - Quiz & Flashcards