Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

Vad fan är felet?

Av Maria - 3 februari 2010 18:30

Jag har skrivit en massa inlägg som inte ens kommit upp i bloggen, vad är felet? jag skrev så mycket och nu måste jag skriva om allt! När jag hade skrivit ett i morse så stod de att jag blev utloggad och jag fattar inte alls vad de kan bero på? jag är liksom inne, skivit rätt lösenord och allt? grymt less man blir, men det finns inte så mycket att göra åt saken? ni kanske ses mina inlägg men de gör inte jag, så om ni har de så får ni en uppdatering en gång till, sen kan ni meddela de till mig med, för jag fattar noll nu alltså, har som kikat själv men de kan ju vara fel någon annanstans? aja får skriva kort om denna dag IGEN..


I morse hade jag inte alls någon lust att åka till engelskan, men jag packade väskan och gick ut till bussen och åkte till skolan, och förväntansvärt så fick jag otroligtmycket gjort, jag hann långt och gjorde många uppgifter, pennan bara gick och gick. Det var nog för att jag var mer konsentrerad eftersom de flesta satt i datasalen, de var max 5 st med mig och Petra som var inne i klassrummet, de var väldans skönt med lite tystnad! Tystnad för mig ger resultat, då får jag tid nog att tänka och sen läsa genom alls blir så mycket enklare, för då är de inte en massa röster som babblar mellan mina ord och meningar som jag läser! Det känns skönt att man fick saker och ting gjorda, läste inte i mon bok men gjorde en massa saker i gramatikhäftet, och läraren tyckte att de var bra gjort av mig att jag hade hunnit så långt. Men de jag ska jobba med nu är lite svårare, men jag ska gå igenom de med, med tiden så fixar man allt! Och detta kommer jag att fixa. Ska jobba lite hemma nu med med häftet och kanske läsa i boken och skirva upp stödord som kan göra de lättare för mig när jag ska skriva om den. Men det ska nog gå bra de med, de är bara tiden för den som stressar mig, sen att jag inte ska hinna innan jag börjar plugga? aja nog med de.
Jag såg andra avenynn i morse innan jag åkte, de var väl inte lika bra som sist men jag älskar de ändå, de som kommer nästa gång ska bli spännande! Så just nu ska jag väl byta lakarn i sängen för jag klantade till de i morse och spillde cola över mig och lakarnet, men de är fortfixat! Och som som känner mig blir nog inte förvånad, jag är en klant och spiller på mig väldigt ofta, är de inte cola är de curry annars är de ngt annat.
Idag när jag gick hem så kändes temperaturen bättre idag än igår, jag gick i rask takt idag med musik i öronen sen pratade jag med Sofie lite, vi borde ses snart! Och måendet idag är väl sidådär, ont i magen, trött och seg, huvudet värker.. Ska ta en tablett och vila ett tag. Sen får vi se om Jullan kommer förbi för att fika lite med mig. Har lust att göra ngt idag samtidigt som jag känner att jag bara vill slappa? aja, borde sätta igång med disken nu först innan mammsen kommer hem.. Så får vi se om detta inlägg kommer upp, annars död åt bloggen!
Puss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Ovido - Quiz & Flashcards