Direktlänk till inlägg 30 december 2009

Och så blev de tomt...

Av Maria - 30 december 2009 15:09

Nu har bror, Katrine och lilla Elin åkt hem till Sthlm igen :/ känns lite tråkigt eftersom vi bor så långt ifrån varandra och ses så sällan. Men de var trevligt så länge de varade och Elin är verkligen världens sötaste och goaste unge, kommer sakna hela henne och även bror och Katrine, för de vae trevligt sällskap och vi fick mycket gjort. Är ovan med håret dock med slingorna och de dära, men de är en van sak de med. Men när jag fixar de imorgon kväll så blir jag nog fin och med sminket och allt =) det ska nog bli super roligt hos Cathrine och Karol imorgon, då blir de fest men ska inte dricka så mycket, för jag vill ju minnas saker och ting med och varför supa ner sig så man inte minns något? de är min åsikt! Just nu sitter jag och väntar på att få gå ner till tvättstugan igen, jag och mamma hade tagit fel på tiden, skulle tvätta två men vi trodde de var tre men kom i lagom tid till halv tre så de är chill.. Sen har jag storstädat mitt rum och rensat bort kläder jag inte ville ha kvar och slängt en massa andra småplcok jag inte har någon anvädning för, sen blir de att sätta upp den andra nya tavlan jag köpte på ikea för presentkortet, skulle ha en för 700 men den har ju utgått och visst finns de andra tavor som är snarlikt med andra motiv men vill mitt köp som jag gjorde ist för ångtrar jag inte en sekund, jag är super nöjd, snygga är dom och då känns rummet mer hemtrevligt, ska köpa en till ram och sätta upp en annan tavla breved den som jag har öppe nu, för de är samma blomma men olika gråsakefärger, om jag ska förklara de så, intresse smurfen anteckar min sååå otrligt intressanta inledning, för vem bryr sig egentligen? :p sen blir de att äta, är dö hungrig.. Och ikväll kommer Thom, äntligen! Saknar honom en massa, super mycket, ska bli så skönt att få träffa han igen :) puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Ovido - Quiz & Flashcards