Alla inlägg den 21 december 2009

Av Maria - 21 december 2009 13:20

Idag var de sista gruppträffen med sambandet för i år, men jag har ett sista samtal imorgon med och då ska jag även göra det "efterlängtande" konditionstestet, om de nu blir av denna gång? Och efter det ska jag hem och baka bullar och där efter äta och mot kvällen ska jag med Thom och hans familj till hans ena syster på julfika sen sover Thom över hos mig och kör mig sedan till frissan på onsdag, ska vara där klockan åtta på morgonen, men de är det värt! Jag ska kika på en massa frillor nu på internet och se om det är någon jag fastnar för :) Cattis var och klippte sig i fredags och då följde jag med henne, de blev verkligen super snyggt måste jag säga =) och en massa färger fick hon med, vågat och snyggt! Sen får vi se vad jag vågar, ska färga håret med hade jag tänkt, men efter jul och dra i några slingor, ska höra med min vän Tanja eller min brors tjej om de kan hjälpa mig med det, vill vara fin innan nyår känner jag! Och idag får jag besök av Julia, det ska bli mys.. Och på onsdag efter jag klippt mig ska vi hem till mig igen, då blir de lilla julafton för mig och Thom, de ska verkligen bli hur mysigt som helst, hoppas han gillar de jag köpt bara.. Och idag skickade jag in ansökan om att läsa upp engelskan med, är ute lite sent men de ska nog fixa sig på ngt sätt eftersom jag går på sambandet. Och på torsdag är de jul, känns inte alls som så just nu, men börjar bli äldre, men visst ska de bli mys, de ska de. Men nu ska jag ner i källaren och hämta julgranen och klä den, sen får vi se när Julia kommer, kanske hinner baka idag ist, vem vet? =D

Ovido - Quiz & Flashcards