Alla inlägg den 15 december 2009

Av Maria - 15 december 2009 19:12

Usch vad tiden går segt när man är trött och har tråkigt. Jag har knappt gjort någonting idag mer än städning ovh diskning, mer har jag inte orkat och så ansträngande är de inte att städa mitt rum, de finns liksom inte så mycket prylar här inne. Vill baka någonting men orken finns inte där, så ja, ska snart lägga mig under täcket och se halv åtta hos mig, jag har ju missa ett par ggr på de, men bara för jag vill se de nu så var de säkerligen sista avsnittet förra veckan, men de återstår ju och se.
Tog första badet idag i nya lägenheten och snacka om skillnad de är på att bada här och i den gammla lägenheten, här kan man iaf andas och bada länge, för i förra lägenheten fick man panik och ingen luft typ, aja ointressan fakta. ska lägga mig i tid idag med tanke på min trötthet nu, likabrare när man ska upp imorgon, gå på sambandet, luncha med Petra sen tillbaka på sambandet på aktivt café, lite jobbigt är de, men måste man så måste man, man får ju gott fika där så lite kan man väl stå ut med, sen blir de birsta med mamma som jag nämnt tidigare, men just nu är jag inte de mista peppad för de, men de är ju imorgon..

Av Maria - 15 december 2009 14:12

Jag är så otroligt glad, igår snöade de och idag med, det är så härligt så ja, de går inte att beskriva! Jag hoppas de kommer snöa hela natten och fortsätta snöa tills julen, så de blir en riktigt vit och härlig jul, då kanske man får julia julkänsla ändå =) och jag och mamma ska baka bullar och pita bröd framöver med, mumms! Och idag var inte Morgan på sambandet heller, så då blir de nästa vecka jag kommer ha mitt cykeltest, om inget går i vägen denna gång med? ;p börjar bli en vana nu, vill ha de gjort för en gångs skull men de verkar ju ta sin tid och ja, de finns inget att göra åt den saken! Känner mig så förbaskat trött nu, men jag borde städa och diska lite, för städas behövs och om jag inte diskar blir väl mamma inte så happy kan jag tänka mig, skulle gå till röda korset idag men, men vet inte om jag har någon ork till de :/ är helt slut i knoppen och kroppen! Och imorgon efter sambandet och aktiv café ska jag med mamma på birsta och köpa de sista julklapparna, de börjar bli tait med tid nu.
Aja, skriver kanske mer sen..
hejsssss

Ovido - Quiz & Flashcards