Alla inlägg den 16 december 2009

Av Maria - 16 december 2009 21:49

Så många år vi varit vänner men kanske inte umgåts så intensift men vi har ändå delat glädje och tårar, du har ändå funnits där för mig när jag varit nere på bottren och jag har funnits för dig men kanske på ett annat sätt och nu under en tid har vi inte haft någon större kontakt av många anledningar men de är ändå inte mitt fel tycker jag, jag har försökt starta en konversation med dig på sms men du verkar så tvär och sur så då orkar jag inte slösa någon ernergi på det. Och när du är där uppe och jag här nere och har Thom så måste du nästan förstå mig lite också, vi var liksom inte ett par inte ens i närheten utan bästa vänner, för vi träffades ju emellan åt men nu har allt bara runnit ut i sanden, ingenting finns kvar, inte från din sida iaf, det är så det känns! Jag tycker inte alls att jag svikit dig, för jag förstår dig och jag tycker du borde förstå mig lite du med, jag bryr mig om dig men du är för blind för att inse de och visst att saker och ting förändras men ska vår vänskap spricka pga att du går lumpen och jag har kille? jag har haft andra killar under vår tid vi varit vänner och de har liksom inte varit något hinder men tydligen så har du skapat en mur runt om dig nu, som jag är på andra sidan om, som du inte heller tänker släppa in och smset jag skickade iväg var vänligt men de jag fick tillbaka var mer som ett slag i hjärtat, jag förstår liksom inte hur du tänker, bara på dig själv eller? jag tycker de är så otroligt synd bara, om jag får tycka till, men de är jag. Men vill du ha de så här, så varegod. Och jag vill bara tillägga att du inte är en bögkompis, eller att du vill vara någon och ingen förklaring till det heller, så ja.. vad gör man? gilla läget ellllllleeer??? leeeessss!

Av Maria - 16 december 2009 21:10

Idag är det så satans kallt ute så ja, de går inte att beskriva med ord, jag har fortfarande min vårjacka men den säger jag hejdå till och hej till vinterjackan. Hade i och för sig min mössa på mig och mina vantar men ändå så var de kallt, ska köpa ett par tjockare tumvantar, inga fingervantar för dom ger knappt någon värme. Men idag efter sambandet och cafe åkte jag med mamma till birsta, vi var på ica maxi och handlade lite så jag köpte en extra julklapp till Thom och ett par legging till mig själv, har ju hål i varenda par jag har, skit dåligt kvalité och dessutom har förra masikerna i förra lägenheten förstört en massa plagg. Sen så köpte jag ett par extra vinterskor och de var behövligt, mamma köpte samma par och samma färg så nu ska mamma märka sina, haha! Men sen när vi var klar med allting så var de att trippa till bussen, men attans så kallt de var att stå där, i 20 min och det kändes som en hel evighet, men härdade ut och tog en varmdusch när jag kom hem, vilket var skönt :) åt kassler med ostsås och kollade på bonde söker fru, de är så soligt att se, speciellt att se Roger ;p och mer av de tittandet blir de imorgon och på fredag (Y) och imogon blir de promenad med Jessica och Petra under sambands tiden, sen blir de bara att ta de lungt, orkar inte göra så mycket känner jag och jag ska få min motion imorgon och sen får jag slappa :) men de var de..
puss och hej.

Ovido - Quiz & Flashcards