Alla inlägg den 22 december 2009

Av Maria - 22 december 2009 14:17

Huligen, jag har fan sämst kondis. Jag gjorde mitt test idag på cykel och jag lovar er, de var inte roligt med resultatet. Jag låg på väldigt låg och en gång för alla så ska jag förbättra det skarpt och kämpa fullt ut. Efter jul ska jag träna minst tre gånger i veckan på något sätt, jag ska äta bättre och trycka i mig grönsaker och frukt, jag ska köpa mig en stegräkare, gå ut och gå långt och snabbt, skippa alla sötsaker och drycker med socker, nu blir de hej till gönt och frukt och byebye till söta dricker och hej vatten och mjölk. Jag blir allt mer peppad, är de inte sambandets råd är de du blir vad du äter eller allt allant runt om kring, nu ska jag gå ner i vikt, jag ska vara smal i sommar, tills jag mår bra, där kommer jag stanna och följdfölja de jag haft med mig. NU jävlar folket, nu ska jag visa er, resultat... jag lovar de kommer att komma...
Ska skriva ner varje dag vad jag äter, ska vara ärlig och Thom och min mamma kommer stötta mig genom detta, jag ska stötta mig själv, och jag får ha dagar då jag kan tappa de, men på ett år kommer jag ha fler bättre dagar än sämre.. Jag tänker inte få någon följdsjukdom pga detta, nu ska jag käämpa hårt, men inte för snabbt, för vill inte att fläsket ska hänga som taxlappar.... Men peppad, oja.. de är jag!

Ovido - Quiz & Flashcards