Alla inlägg den 17 december 2009

Av Maria - 17 december 2009 13:32

Idag blev det ingen promenad pga kylan, brrr.. Men det är skönt att vara hemma ändå, ska plocka undan lite och diska. Kan inte packa förren imogon ikväll är de tvättning och allt ligger i tvättkorgen typ, så då får jag göra det imorgon, stressigt men de finns inte så mycket annat att göra, ska få besök av Cattis imorgon med, då blir de fika time och en pratstund innan hon springer iväg och klipper sig, då blir de för mig att packa och käka lite innan Thom kommer och hämtar mig, ska vara borsta hela helgen i hans stuga, sen får vi se vad vi hittar på, åka skoter hoppas jag på =) och hoppas också att de inte blir allt för kallt, för det skulle jag inte palla och den värken jag har skulle inte göra det bättre.. Men får ta med mig en massa varma kläder och en massa gotta så jag klarar mig hela helgen (: så ja, idag blir de bara att ta det lugnt sen se på tv ikväll, pallar verkligen inte att gå ut idag, men måste på ica känner jag och köpa fika tills imorgon och de jag ska ha med mig till stugan! Men de var väl allt, puss påre

Ovido - Quiz & Flashcards