Alla inlägg den 14 december 2009

Av Maria - 14 december 2009 11:39

Som vanligt var jag trött i morse, men tröttare än vanligt, kände att jag inte hade alls någon motivation, ville bara ligga kvar och sova. Det var så varmt och mysigt under täcket. Men pallade mig upp iaf, fixade till mig lite och satt mig med en hårdbrödsmacka och ett glas vatten, jag orkade inte göra något anstängande, lathet kallas det. Kollade lite på the voice och som alltid är de skönt att titta på innan man ska iväg och man blir som avslappnad och sen är de så skönt med svaller med ^^, men på sambandet var jag lite piggare och nu efteråt är jag sådära trött igen, men ska snart värma en billys pizza för jag är så dålig på att ställa mig och göra ordning någon mat när jag kommer hem, vänta oftast på att mamma ska komma hem, men ska iväg till vårdcentralen runt halv tre så måste nästan göra något innan dess, för min mage skriker efter mat, och visst är de inte de nyttigaste men de är iaf bättre än ingenting! Sitter och lyssnar på vinnar låten av idol och massa andra låtar som jag kommer spela sönder, de är de som är så tråkigt :( men men.. Thats it!
hej.

Ovido - Quiz & Flashcards