Alla inlägg den 13 december 2009

Av Maria - 13 december 2009 20:43

Jag känner mig totalt jävla rastlös så de finns inte, jag har så jäkla tråkigt, Thom åkte ifrån mig för ett tag sedan och nu finns de ingen inne på msn som är social, inte ett skit på tvn. Ibland bara hatar jag söndagar! Men måste väl sussa om ett tag om jag ska orka med sambandet imorgon, bara två veckor kvar drygt, eller ja mindre men sen är de "lov" och gud vad skönt de ska bli =) det snösade ett litet tag idag men de var inte mycket alls, hoppas på en massa minus grader i natt så de kan komma massvis med snö, för snö måste vi ha innan jul, eller har jag fel?
Aja, finns väl inte så mycket att skriva egentligen, så hejpåer!

Av Maria - 13 december 2009 13:33

I torsdags var de sista avsnittet av mammas pojkar, tråkigt men de mpste ju sluta någon gång, men killarna valde helt fel tjejer enligt mig! Bobby skulle helt klart ha valt Jane, och visst att man kan dömma henne efter utseendet men hon är iaf smart med tanke på Julia, jag tålde bara inte henne och de vet jag att jag inte är ensam om. Tim valde väl rätt bra ändå, men kanske för ung, hon verkade ju mogen för sin ålder men när de kommer till Cristian så valde han helt fel han med, han borde ha valt Martina ist för lilla Viktoria som inte alls verkade så säker, och de spack för alla killar, Julia var en bitsch som hade 2 killar på sidan om som hon dejtade utanför "huset" helt sjukt! Och hon tyckte inte alls att de var de mista konsitgt, hate her! Och lika så med Cristian och Viktoria, dom hörs knappt av, så FEL val! Läste också att Tim redan hade tjej, HALLLÅ? varför söker man in till ett tvprogram om de redan har någon på utsidan? de är så idiotiskt så de bara sjunger om de! Det var rikigt surt måste jag säga, jag blev så arg, fast de inte påverkade mig, men ändå de var så feeel allting, herregud. Sen kom Bobbis mamma på att hon gillade Jane, bull shit! Aja, och nu till Idol, finalkvällen var helt toppen, bra låtar från Eriks sida och vinnar låten gjorde han helt fantastigt bra!! Och han vann ju och de gillade jag en massa, för Erik var bäst men Calle hade utveckats mest, men de kvittar för mig..
Och nu till de sista, skulle ner i källaren med mamma med ett par grejer, och mina tofflor som är 1000 storlekar för stora tog jag för de skulle gå knappt men jag halkade i trappen och slog svanskotan något så jävulst och de gör så fruktansvärt ont :( så ska ligga i sängen nu och se på film, Thom kommer en sväng, mys!
Och kvällen igår var skojigare än vanligt, men de pallar jag inte skriva om nu, hejs!

Ovido - Quiz & Flashcards