Direktlänk till inlägg 13 december 2009

Maria tycker till!

Av Maria - 13 december 2009 13:33

I torsdags var de sista avsnittet av mammas pojkar, tråkigt men de mpste ju sluta någon gång, men killarna valde helt fel tjejer enligt mig! Bobby skulle helt klart ha valt Jane, och visst att man kan dömma henne efter utseendet men hon är iaf smart med tanke på Julia, jag tålde bara inte henne och de vet jag att jag inte är ensam om. Tim valde väl rätt bra ändå, men kanske för ung, hon verkade ju mogen för sin ålder men när de kommer till Cristian så valde han helt fel han med, han borde ha valt Martina ist för lilla Viktoria som inte alls verkade så säker, och de spack för alla killar, Julia var en bitsch som hade 2 killar på sidan om som hon dejtade utanför "huset" helt sjukt! Och hon tyckte inte alls att de var de mista konsitgt, hate her! Och lika så med Cristian och Viktoria, dom hörs knappt av, så FEL val! Läste också att Tim redan hade tjej, HALLLÅ? varför söker man in till ett tvprogram om de redan har någon på utsidan? de är så idiotiskt så de bara sjunger om de! Det var rikigt surt måste jag säga, jag blev så arg, fast de inte påverkade mig, men ändå de var så feeel allting, herregud. Sen kom Bobbis mamma på att hon gillade Jane, bull shit! Aja, och nu till Idol, finalkvällen var helt toppen, bra låtar från Eriks sida och vinnar låten gjorde han helt fantastigt bra!! Och han vann ju och de gillade jag en massa, för Erik var bäst men Calle hade utveckats mest, men de kvittar för mig..
Och nu till de sista, skulle ner i källaren med mamma med ett par grejer, och mina tofflor som är 1000 storlekar för stora tog jag för de skulle gå knappt men jag halkade i trappen och slog svanskotan något så jävulst och de gör så fruktansvärt ont :( så ska ligga i sängen nu och se på film, Thom kommer en sväng, mys!
Och kvällen igår var skojigare än vanligt, men de pallar jag inte skriva om nu, hejs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Ovido - Quiz & Flashcards