Alla inlägg den 24 december 2009

Av Maria - 24 december 2009 21:18

Snart är de slut på detta år och början på ett nytt år, första månaden: januari, månaden när jag fyller år men också ett år sedan jag träffade Thom för första gången, de var på krogen BK, då hade jag ingen aning om att de var han som var den rätte för mig, det hade jag ingen aning om, inte alls. Men till att börja med var det Emelie som hejade på han vid namn Tommy men namnet var Thom och de påpekade han själv, vi surrade ett tag sen satte vi oss vid ett bord och efter ett tag kom Thom till vårt bord, surrade lite med Emelie men sedan bytte hon plats med mig och de tackar vi för, det var då vår lilla pratstund gick igång, vi hade det rikigt trevligt, och visst var han fin och snäll, men tänkte inte på det sättet som jag gör idag, men efter så åkte vi hem och som Thom minns de hade han sökt upp mig, hittat Emelie och därefter fått tag på min bdb, vi började snacka där, därefter blev de på msn, vi bytte nummer och började smsa, vi började senare prata i telefonen och jag kände att han blev en mycket god vän, vi umgicks inte sådära, utan mest snack via telefonen sen hade jag tjej, vi hade en fast kontakt en tid sedan försvann de helt och i augusti på selånger marknad såg jag honom, sprang fram och omfamnade honom men de jag inte såg var att hans dåvarande tjej var med, illa för mig.. Så ja, jag stack därifrån och där efter började vi snacka väldigt mycket, mycket mer än vad vi tidigare hade gjort, så ja.. Efter veckor hade gått så träffades vi, han bjöd mig på bio och det var hel mysigt, han skjutsade hem mig och redan då kände jag pirret i magen, under filmens gång kände jag att det fann nog något där ändå och visst var de sant, han dumpade sig tjej som enlgit mig vekar helt bakom flötet efter de han berättat, så vi började träffas i en månads tid, och vi började få starka känslor för varandra och blev sedan ett par, nu den 27e är de tre månader tillsammans, det är helt underbart! Det känns som att jag känt honom så länge jag kunnat tala och se, han gör mig hel och helt varm i hela kroppen, han får mig att känna kärlek på rikigt. Ingen annan har fått mig att känna så som han, och visst säger man de varje gång men nu är det äkta, från grunden. Jag skulle inte kunna tänka mig att vara med någon annan än han, de är verkligen han jag vill ha, och de kan ingen ändra på. I hans sällskap är man alltid så harmonisk och trygg, jag får mig att känna mig stolt över mig själv, han ger mig all kärlek jag behöver, han betyder så oerhört mycket för mig, tiden har inte varat länge men jag känner så stakt för honom att ord inte kan beskriva de, den känslan jag har är så magisk. Hela han är fin och hans personlighet slår alla andras, han är klart den bästa pojkvänsmatrialet i mina ögon. Så som jag känner för honom, så har jag aldrig känt för någon annan innan, det känns så bra och speceillt. Jag är så himla kär i honom, skulle aldrig på något sätt svika honom, han står mig så nära och i mitt hjärta kommer han föralltid att vara, han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta vad som än händer. Han har allt det dära jag önskat mig innan, han acceptera mitt jag, han vill inte ändra på mig på något sätt, ovavsett vad jag har på mig, sminkad som osminkad, nyvaken som vaken, svettig som ja.. ni förstår så älskar han mig lika mycket ändå, det är så en rikigt kille ska vara. Jag ääääääälskar honom en massa <3

Ovido - Quiz & Flashcards