Direktlänk till inlägg 29 december 2009

Vänskap

Av Maria - 29 december 2009 19:21

Alltså.. jag har verkligen två absolut världsbästa vänner, Tanja och Julia heter dom och nu vill jag skriva lite fina ord från hjärtat till dom båda:

Tanja: Vi har varit vänner i massvis med år och vi håller fortfarande kontakten, du har ditt liv på sidan om precis som jag har men vi vet vart vi står och de är varandra nära och så kommer det föralltid att vara. Jag kommer hålla fast vid dig livet ut, du har verkligen stärkt mig, genom så mycket, om du bara visste! Jag är så otroligt tacksam för det du gjort för mig och gör, du har alltid stöttat mig och ställt upp fö mig, i skolan som på fritiden och de uppskattar jag mer än allt. Du är en en så ortoligt bra vän, en av dom bästa. Vi har haft våra motgångar, varit ovänner men utan bråk är det inte äkta vänskap, men man ska kunna diskutera och vi klarar allt och nu när vi inte ses allt för ofta så ska du ändå veta att jag finns vid din sida ändå, även om du inte ser mig. Sedan hoppas jag att du och jag kommer kunna ses mer sen, och hoppas på att Thom och Robert fattar tycke för varandra precis som du och jag =) jag saknar tiden som var förr, visst är den bra nu med men inte alls mycket Tanja och Mia, men jag diggar dig ändå, eller ja, jag älskar dig :) och vad som än händer så kan ingen sära på Tanja och Mia, det är äkta vänskap, livet du. Och alla minnen vi delat ska bli allt fler, så mig blir du aldrig av med, glöm de ;)

Julia: Du och jag har varit med om så mycket tillsammans, vi har delat glädje och tårar tillsammans. Jag är så glad att vi fann varandra, de trodde jag aldrig förr, men jag ångrar inte en sekund att vi lärde känna varandra, vi är ändå så otorligt lika i mycket, vi har varit med om så lika saker, vi stäker varandra och gör det till någonting bra, efter vi torkat tårarna kan vi skratta åt det. Du är en del av mig, en av de bästa som finns, vår vänskap har inte varat länge men de känns som jag känt dig hela livet typ, vi fann varandra direkt och de blir 2 år till sommaren, eller så länge har vi umgåts iaf. Du finns alltid där för mig, det glädjer mig! Och visst har vi diskuterat vi med, men de är sånt som hör till vänskapen, de stäker bara de ännu mer. Vår vänskap är stark och tait! Ingen kan någonsin sära på dig och mig heller Jullangullan, jag älskar dig <3 och fler minnen ska vi också dela, sen kanske vi alla tre, du jag och Tanja kan dela minnen tillsammans? ;) <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Ovido - Quiz & Flashcards