Alla inlägg den 28 september 2009

Av Maria - 28 september 2009 18:13

Måste påpeka att jag är ruskigt trött, har varit på stan med Emelie och Thea sen så kom Thom och gick med oss, inköpte ett diadem med en rosett, som jatg har längtat efter att hitta just ngt sånt och nu fann jag de som passade just mig så bra, inte för att skryta men lite självförtroende måste man ju få ha och de är ju ngt bra så jag känner mig nöjd idag, var lite less på slutet bara, för då ville jag bara hem och ta de lungt. Ska snart fixa lite käk, badade nyss med och gjorde en hårinpacking, sjukt skönt :) sen blir de slappa framför idol och sen läsa och sova, orkar inte alls med ngt mer idag känner jag, orkar inte göra mat heller men de är ett måste. Men ska inte kliva utanför dörren förren imorrn när jag ska på mötet, sen ska jag hem och se aa, lääängtar redan! De händer dock en aning mycket i riverside, de blir faktiskt bättre, man måste liksom kolla på de även om de egentligen inte var ngn häjdare i början, men de blir som sagt bättre =) Men som sagt börjar ett imorgon vilket är super skönt, för jag är så sjukt trött nu så jag önskar att jag kunde sova nu, men de är alldeles för tidigt. Sen blir jag lite besviken av vissa anledningar, men de stannar hos mig tills vidare, så ja hade inget mer att tillägga än så länge!

Men en vän som jag saknar, de är Elin från sthlm, en massa kärlek till henne <3

Av Maria - 28 september 2009 12:02

Idag var det min första dag på sambandet och i morse var jag rätt nervös om hur de skulle gå och vilka jag skulle gå med, för såg att de var en kille som kom in som jag verkligen avskyr men som tur var han i en helt annan grupp och tur var väl de, annars hade jag avlidit eller ngt liknande! Men vi är nu 5 st i gruppen för en hoppade av men det kommer förmodligen att börja en till som ska gå i vår gupp, ålderskillnaden skildrade rätt mycket men de kommer säkert bli en bra grupp till slut, de tror iaf jag. Då kommer de vara 3 tjejer och 3 killar, men just nu väntar vi på den dära killen, han kanske kommer på onsdag då jag gör några tester på sjukhuset som idag blev inställt, men ska in ändå till stan och kolla en sväg hade jag tänkt. Och imorgon och fram över kommer mitt schema se ut på följande sätt, måndagar: 9-11.30, tisdagar har jag samtal 14.00 onsdagar 9-11.30 och torsdagar träning från 13.00-15.00 och ja, de är slappt men ändå skönt och jag ser verkligen fram emot detta och tror att de ska gå bra för mig. Och fredagar är min lediga tid men de kan komma så att vi få gå ngn fredag framöver men de inträffar bäldigt sällan sa dom, och ibland hittar man på olika saker och de kan ju inträffa på fredag eller ngt och de ska också bli roligt, för hemuppgifter kommer vi som sagt också att få längre fram. Ska också fylla i ett papper om att jag ska börja på konvux på min lediga tid för att läsa upp engelskan och de känns skönt, vill få de gjort redan nu så jag slipper det sen. Men nu ska jag väl bara ta ngt att äta innan jag far in till stan, men de var väl allt. Så hitintills så har min dag varit bra, BORTSÄTT från min torra hy som aldrig vill gå bort, blir galen på rikigt och de svider och klias, för de syns så väl när man har smink och utan smink ser jag ut som stryk!

Ovido - Quiz & Flashcards