Alla inlägg den 11 september 2009

Av Maria - 11 september 2009 11:47

Just nu sitter jag och väntar in tiden när bussen ska gå, ska ta den som går fem över halv ett och där efter när jag är inne i stan ska jag direkt på john bauer och träffa isabelle som jag ska köpa hårfärg av. Sedan tar jag en sväng upp till farmor och träffar mina släktingar från Halmstad och där blir jag till halv 3 sen ska jag möta upp Isabelle så vi åkter hem tillsammans till mig och mixtrar med mitt hår! Och ikväll får man se om man ska träffa Louise ett tag med Emelie, eftersom hon är hos hennes mamma och de var inte satt man var med henne igår, utan de var ju ett par år sedan :/ men de är svårt nu när hon bor i Skellefteå, de är en massa mil upp så man får passa på nu när hon är i Timrå =) Men nu ska jag dra på mitt ett par strumpor och fixa väskan. ¨,

puss!

Ovido - Quiz & Flashcards