Alla inlägg den 6 september 2009

Av Maria - 6 september 2009 18:37

Det känns aldrig som att jag kommer bli frisk igen, kände mig bättre igår och i morse, lite snuvig och så bara men nu har huvudvärken kommit tillbaka och jag fryser, och jag tror ju oftast de värsta, att de kan vara svininfluensan för man ska aldrig säga aldrig! Så nu efter en rätt lång promenad ska jag lägga mig i sängen under täcket och dra på en bra film och bara njuta ett tag, sen får man se om Emelie kommer förbi en sväng så man kan surra lite skit för hon är också sjuk, typ jag som smittade henne, _dumma_ mig! Och som ni ser håller jag på att fixa utseendet på min blogg, de blir bättre senare, men vet dock inte vilken indrebakrund som passar in bäst till bakgrunden, men de ser ju rätt nice ut nu ändå, iaf i mina ögon och vissa tycker dom har fel ibland, hähä ;p sen har jag bara ätit en gång idag så ska värma på ngt innan jag ser filmen om jag skulle råka somna med tom mage, de är aldrig bra.. Och denna vecka ska jag handla åt pappsen som kommit hem från sjukan och farmor som ligger hemma och är dålig, sen blir det ett snack på UM eftersom pappa fick en propp och då måste jag byta vilket är super tråkigt med tanke på att jag trivs med mina p-piller som jag har nu, men de är på liv och död så har egentligen inget annat val eller allternativ plus att jag ska på möte med sambandet och hinna träffa tanja och thom, så har en fullspäckad vecka och imorrn blir det troligtvis birsta med emelie och två andra polare, för då har jag förhoppningsvis fått in pengarna från soc, annars blir jag fruktansvärt galen, hatar att leva på andra :S! Men helgen har varit kanon, har haft de super trevligt måste jag säga, bowling igår och jag kom 2a, wii (Y)
puss på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards