Alla inlägg den 15 september 2009

Av Maria - 15 september 2009 22:56

De enda du är, du är så svartsjuk så ja.....

Av Maria - 15 september 2009 16:07

Jag somnade efter ett i natt och skulle upp sju, och jag som inte har några rutiner än så var det rikigt jobbigt måste jag säga! Men denna gång kom jag till mötet iaf och de gick bra som de brukar och starten för Sambandet är den 28 september så det är väldigt snart, ser verkligen fram emot de. Och sen när man får komma igång med träningen känns också super bra, skulle fått en kort i förskott men han som har hand om de satt på möte så ska slå en pling till han imorgon hade jag tänkt =) har varit så seg och slö på den senaste tiden, men nu ska jag ge mig fan på att jag ska fixa de, för jag vet att jag kan bara jag vill och jag vill verkligen detta mest av allt i världen, jag kommer lyckas, så är de bara. Så de ska bli skönt att komma i form och verkligen kämpa för en dröm man verkligen har, de känner helt underbart! Och att få rutiner, de behöver jag mer än allt nu, och visst är det underbart att sova, men de får man göra på helgena i framtiden =) såg nyss på aa och de är ju sååå bra, de är bara en gång i veckan och de är lute trist tycker jag, men då har man ngt att längta till senare.. Och ikväll blir det att se på idol och bara vila, har sån smärta i kroppen nu så de finns inga ord att förklara :/ och på tordag är de besök hos dietisten igen och jag lovar er, jag klarade inte de vi kom överrens om, jag har som sagt varit för lat och seg, ätit fel och ja, men det blir att ta igen (:

puss!

Ovido - Quiz & Flashcards