Alla inlägg den 20 september 2009

Av Maria - 20 september 2009 16:26

Veckorna bara rusar fram och detta år går av bara farten och snart flyttar man och de är så efterlängtat så ord kan inte beskrivas! Och idag är de söndag igen, ingen skojig dag alls.. Men har bara slappat idag och snart blir det en promenad med Emelie, sen hem och diska och bara kolla på tv, för de är ju ensam mamma sökes och de finns ju några snygga killar där att kolla på och denna gång ska jag se varje ansnitt.

Och min höft, jag vet inte vad jag har för fel på den men har så jäkla ont i den så jag vet inte vad jag egentligen gjort, för de ska ju alltid vara ngt, så typiskt! Men nu ska jag kamma mig sen ut i friska luften..

Sen får jag ju inte missa riverside, de verkar som sagt vädligt overkligt men de är väl så b-skådisar är i början.

hejs

Av Maria - 20 september 2009 01:09

Nu var det ett par dagar sedan jag skrev blogg, men nu är jag på fötterna igen :) jag är på sånt bta humör nu för tiden, jag skrattar och känner att allt är toppen, iaf för de mesta! Och snart, den första oktober går första flyttlasset, så snart bor jag inte i detta dårhus längre. Det ska bli så skönt att komma ifrån detta områda, men hellst av allt vill jag lämna timrå för gott men det går inte, tyvärr.. Och nu är de inte alls långt kvar på mitt "lov" men de ska samtidigt bli skönt att göra ngt på dagarna, jag är som ett nattdjur och de är inte så bra, så borde snart välja av mig så jag har lite försprång iaf =p

Men idag har jag varit med mammsen på birsta sen kom jullan till mig och surrat lite sen umgicks vi med tommy, det var en skrattrik kväll kan jag lova! I morgon? jo, då blir det till att sova ut om en viss person som kallas för mamma inte drar igång damsugan eller lever om.

Men det var väl allt för denna dag/natt..

hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards