Alla inlägg den 23 september 2009

Av Maria - 23 september 2009 22:40

Ja, snart är de slut på "lyxet" och då menar jag givetvis på att de kommer bli slut på att sova ut, de får bli på helgerna, dom kommer jag utnyttja och uppskatta efter man klivit upp tidigt. Men jag ser fram emot detta och de ska verkligen bli jätte roligt, jag längtar på sätt och vis, de är ju trotts allt på måndag. Och imorgon ska jag sova ut, sen ringa på soc och höra efter eftersom de är så "lätt" att få tag i dom och speceillt deras "jätte bra" telefon tider och att man kommer fram "alla ggr", ja man blir ju som less men de är inget ovaligt, soc är inte älskad av många och dom som älskar dom är få. Men jag ska kräva mina pengar, så är det bara. Men fick pengar av snubben som körde på mig, tusen kr och femhundra hade jag lånat av mamma, så hon fick igen dom nu. Men unnade mig idag med ett linne och jeansleggins, svarta jätte fina, köpte dom på bikbok, min affär rakt av =D Och just nu är jag super trött, var på sjukan idag och gjorde lite tester om allt möjligt, de var svårt men ändå skoj =) Sen har jag bakat nergerbollar med Emelie och hennes lillebror, de var skoj och gööööötttans! Men nu orkar jag inte skriva mer..

Ska avsluta med att gratta Tanja och Robert som firar tre år tillsammans idag, gratttttiiiss <3

Ovido - Quiz & Flashcards