Alla inlägg den 24 september 2009

Av Maria - 24 september 2009 12:37

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN har jag fått mina efterlängtade pengar av soc, de känns så jäkla bra, men segt som fan har de gått, men nu finns drygt lite över 3papp på mitt konto som var från augusti månad tills datumet idag, skulle ha varit lite över 4tusen eftersom normen i timrås kummun är på 2.3 men får väl resten när jag börjar på sambandet, de känns så otroligt bra. Men ska inte blåsa allt bara för att jag fått pengar OM de skulle strula igen för jag vet ju att de kan förekomma. Men jag känner mig så happy nu så, ja de är helt och hållet helt underbart på ren svenska! Och nu idag hade jag tänkt städa mitt rum för sista gången i denna lägenhet innan den stora flytten då man till slut måste flyttstäda, men de är en annan sak, men de ska bli skönt att flytta nu och bara komma här ifrån, visste är de bara i timrå men så mycket längre bort än detta dårhus, jag trivs inte här. Men nu blir de städning som gäller sen duschen för manb blir som helt slut när jag väl sätter i gång :) Men de var väl allt jag hade och säga idag!

Pussar :*

Ovido - Quiz & Flashcards