Alla inlägg den 16 september 2009

Av Maria - 16 september 2009 17:27

Jag blir så less, jag var på af idag och hon som jag har där är en ängel men soc skulle kontakta henne i måndags, men har dom gjort det? nej, de har dom inte och de är fan deras jobb, för jag har inte fått ett öre sedan en och en halv månad tillbaka. Jag har rätt att få i augusti, de sa hon på af med, men dom är så satans seg och trög på soc ibland så man får ngt psykbryt på dom, jag fattar inte vad dom gör på dagarna, sitter dom i fika rummet och surrar skit eller vad är de frågan om? min handelsplan gick ut den 9 september och innan dess skulle jag fått pengarna från augusti och sedan göra en ny plan till september månad och där efter ha den ett halv år frammåt eftersom jag ska gå på sambandet, men dom på soc fattar som sagt inte de och de stör mig, så jag får leva på min mamma och låna pengar av henne, de är inte nice! Så jag dissar soc idag och hissar lena loo för hon är en toppen tjej, så ja.. är less på sånt skit, och när man har lingonveckan gör det inte de precis lättare, *suck*! Men nu ska jag äta mat iaf, så får vi se om dagen blir lite bättre, har inte ätit ngt idag nämligen.. Sen blir det idol, sen en lååång prommis med Emelie..

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards