Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Första dagen

Av Maria - 28 september 2009 12:02

Idag var det min första dag på sambandet och i morse var jag rätt nervös om hur de skulle gå och vilka jag skulle gå med, för såg att de var en kille som kom in som jag verkligen avskyr men som tur var han i en helt annan grupp och tur var väl de, annars hade jag avlidit eller ngt liknande! Men vi är nu 5 st i gruppen för en hoppade av men det kommer förmodligen att börja en till som ska gå i vår gupp, ålderskillnaden skildrade rätt mycket men de kommer säkert bli en bra grupp till slut, de tror iaf jag. Då kommer de vara 3 tjejer och 3 killar, men just nu väntar vi på den dära killen, han kanske kommer på onsdag då jag gör några tester på sjukhuset som idag blev inställt, men ska in ändå till stan och kolla en sväg hade jag tänkt. Och imorgon och fram över kommer mitt schema se ut på följande sätt, måndagar: 9-11.30, tisdagar har jag samtal 14.00 onsdagar 9-11.30 och torsdagar träning från 13.00-15.00 och ja, de är slappt men ändå skönt och jag ser verkligen fram emot detta och tror att de ska gå bra för mig. Och fredagar är min lediga tid men de kan komma så att vi få gå ngn fredag framöver men de inträffar bäldigt sällan sa dom, och ibland hittar man på olika saker och de kan ju inträffa på fredag eller ngt och de ska också bli roligt, för hemuppgifter kommer vi som sagt också att få längre fram. Ska också fylla i ett papper om att jag ska börja på konvux på min lediga tid för att läsa upp engelskan och de känns skönt, vill få de gjort redan nu så jag slipper det sen. Men nu ska jag väl bara ta ngt att äta innan jag far in till stan, men de var väl allt. Så hitintills så har min dag varit bra, BORTSÄTT från min torra hy som aldrig vill gå bort, blir galen på rikigt och de svider och klias, för de syns så väl när man har smink och utan smink ser jag ut som stryk!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Ovido - Quiz & Flashcards