Direktlänk till inlägg 17 november 2009

Regn, regn och åter regn

Av Maria - 17 november 2009 18:12

När ska de sluta regna och komma snö ist? jag hatar regn, man blir så less på att de aldrig slutar droppa, humöret är inte alls på topp! Jag vill kunna ut och göra första snöbollen eller snöängeln inte ha ett paraply i ena handen för att inte bli blöt, man blir blöt fastän man har paraply, fötterna blir genomsura och de blir kallt och jäkligt, hur roligt är de? de ska fortsätta ett tag framöver har jag hört och de är väl bara att bita ihop och försöka gilla läget om de nu går? jag måste in till stan imorgon, ska träffa Tanja där inne med sen möta upp Thom sen åker vi buss för första gången hem till mig, helt faktastikst att han ska lämna bilen hemma, men de är bara bra så slipper han slösa en massa pengar på bensin, sen har han faktiskt busskort, men för lilla mig är de lite dyrare, men en gång gör mig ingenting, ska köpa smink imorgon och de ser jag framemot, sen kolla smått på julklappar sen besöka UM. Skulle behöva åkte till birsta med för att hitta en lampa som jag ska ha på mitt ru¨m, en sänglampa och även en golvlampa som hör till min taklampa, nu ska de inte behöva klagar att de inte kommer finnas belysning i mitt rum, för nu ska de lysa som aldrig förr :) och sista lasset går på lördag förmiddag sen är allt på plats i stort sätt, ska lämna småsaker där sen, som kastruller osv. Och på lördagar kommer jag inte ha internet på ett tag, de gör ont i mig :( blä.. Så kommer inte kunna blogga på ett tag, får uppdatera efter de om hur de gått för mig, ska komma igång men träningen då med, om jag lyckas bli helt återställd vill säga, de vill ta sin lilla tid märker jag. Men som sagt, allt ordnar sig med tiden och jag vill verkligen UT nu till den nya lägenheten, då kan jag sova ut på helgerna för då har jag de mööörk motför nu ;p
Sen ska jag ätqa bufé med Petra imorrn med, GOTT? svar ja :) sen kanske Jessica vill med, vem vet? :D

 
 
Ingen bild

Petra

18 november 2009 15:37

jag kom på en positiv sak med att du blir utan internet! äntligen kommer jag inte veta allt du gör ;P
lägger ner ladder 49 i väskan nu btw :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Ovido - Quiz & Flashcards