Alla inlägg den 19 november 2009

Av Maria - 19 november 2009 14:34

I natt sov jag med Thom och de är ju underbart som alltid, men han skulle till skolan tidigt i morse så jag somnade om och vaknade tio i ett, skönt vare! Och idag blev de heller ingen träning för min del för jag har ont i halsen och då blir de inte alls bra att träna och kan inte ta en prommis heller för de regnar och har inga bra skor för de, och om jag har vanliga skor blir jag självklart blöt och då blir jag ännu sjukare, de skippar vi tycker jag! Men ska röja upp lite i rummet nu snart och diska innan mammsen kommer hem för vi måste till lägenheten och fixa lite för på lördag är alltid ute, då blir de flyttstädning. Men ska iväg och fira min vän Julia på söndag med, de blir mys! Vet dock inte vad jag ska köpa till henne än, ngn som har ett förslag kanske?
Och imorrn ska jag till Thom och se idol med han sedan åker vi hem till mig någon gång under lördagen och är hos mig, då är vi i den nya lägenheten, men han måste hem tidigt på söndag men får iaf vara med han under helgen och även om de är lite eller mycket så är de värt varje sekund :) så är det! Och imorrn ska idolderna sjunga till deras fans och åt nära och kära, de är faktiskt rätt bra låtar som ska sjungas och de gillar vi :)
Och igår folket så köpte jag en mascara med vibrator, de skulle tydligen göra susen så man får hoppas på de, köpte en as fin ögonskugga med rollon eller vad man ska kalla de, med skimmer i och den är skit snygg, jag lovar. Köpte även foundation och puder, skönt att äntligen ha inhandlat lite smink :) köpte en läppglans med, men de var totalt värdelös, den var hut fet och tjock som hellst, usch! Dåligt köp, men tur att den inte var så dyr annars hade de gjort ont i plånboken, men ska köpa en annan när jag får tillfälle, då jag ska köpa julklappar och en lampa till mitt nya rum, men då får mammsen följa med och ge lite råd :) Men de var väl allt tror jag, puss!

Ovido - Quiz & Flashcards