Alla inlägg den 6 november 2009

Av Maria - 6 november 2009 21:32

Idag kom Tanja på besök och hon är fortfarande här och ska sova över här, hon bjöd på maggiskycklig och vet ni hur de smakade? SUPERGOTT! Och vi svullar ostkrokat av två olika slag, polly, cola och chokladpudding, och även blir de kexchoklad, jag tror de var allt? men snacka om svullig och fet man känner sig, dock är de en massa kvar men kvällen är ung än och sen kommer de en förmiddag imorrn med, då blir de kycklig till frukost och sen en massa gotta på de :) och idolkvällen var magiskt, iaf när erik ställde sig på schenen, jag bara älskar hans röst och tove var en stjärna hon med =) så de var en 10 poängare ikväll, så anser jag de iaf och jag har haft de super trevligt ikväll med Tanja, hon är super bra, men de vet hon redan =) min mage är super full men lite mer ska de gå ner. Sen tror jag att eddie åker ikväll men hoppas på rabih eller hur de stavas? eller vem anser ni ska åka ut? men som sagt nu orkar jag inte skriva mer, men en lyckad kväll idag =)
puss

Ovido - Quiz & Flashcards