Alla inlägg den 11 november 2009

Av Maria - 11 november 2009 13:15

I natt hade jag nog svårare än vanligt att somna, jag låg och vred mig somnade lite lätt men dom få minutrarna går nog inte att räknas, hade så fruktansvärt ont i huvdet, tog tempen och den visade 39,1 och fan vad hemsk de var, tog en grams alvedon och försökte somna, de tog en tid men efter halv fyra hade jag somnat. Jag låg och grät i natt, det var verkligen smärta =( men idag är inte febern lika hög, den skyttar upp sen ner lika snabbt, de gör mig orolig måste jag säga. Ska lägga mig och vila snart igen så jag blir bättre någon gång, vill ju bli frisk.

Och en annan sak som jag stör mig så ofattbart mycket på, jag ringde soc igår och blev kopplad till hon som var vikarie för hon jag egentligen har, men då kom jag inte fram alls, sen ringde jag igen och då var hon plötsligt inte anträffbar, less som man blev ringde jag upp yttligare en gång och blev kpopplad till en annan nisse och han kunde inte säga ngt så jag skulle ringa en annan tant idag klockan tio, ställde klockan men inte fan hade hon telefontid idag, utan imorgon, snacka om dåliga band dom har till varandra, jag är så äckligt förbannad så de finns inga ord för sånna som dom. Dom drygar bara ut på allting, jag ska söka igen den sista och då får dom fan ge mig de dubbla annars, men de lär dom inte göra, skadad som dom är! Aja, vi får se vart detta tar vägen, har god lust att skriva ut detta i tidningen eftersom detta alltid ska drabba mig, de har inte bara hänt en gång utan flera ggr.. jävla idioter!

Ovido - Quiz & Flashcards