Alla inlägg den 9 november 2009

Av Maria - 9 november 2009 22:09

Jag börjar hosta en hel del nu, precis som Julia och Thom så har väl blivit smittad där emellan men de går ju förskyllnign och knorrsjukan nu så man får väl hoppas att de inte är så allvarligt! De smärtar i bröstet och mellangärdet när jag andas och ännu värre när hostan sätter igång, sen huvudvärken och magvärken kommer som vågor, fram och tillbaka, de är som att de brytit ut men ändå inte, febern är väldigt lågt men lite har jag iaf, hoppas den inte stiger, tycker synd om Thom och Julia som ligger hemma och är sjuk, för jag är smäppet lindrigare än som i sjukan men peppar peppar ta i trä, dit vill jag inte komma, men de är väl min tur snart med. Jag har suttit hemma idag bara och de ska jag göra tills jag känner mig bättre, har ätit lite glass och tagit en varm dusch sen spelat lite cafe world, och vid halv elva ska jag se på femman, de ska bli skoj, vet inte vad programmet heter rikigt men de är ngt från usa/england? men iaf, nu har Mia lättat på sitt hjärta och de var ju skönt, och inget mer med de. Puss

Av Maria - 9 november 2009 11:33

Jag tycker att jag gick och la mig retatift tidigt igår kväll men även hur trött jag en var så kunde jag inte slappna av, de gick inte att somna, de tog flera timmar, jag vände och vred på mig flera gånger, försökte slappna av men de var en spärr ivägen som inte gick att komma emellan. Och när jag väl somnade sov jag så otroligt oroligt, vaknade flera ggr av att jag kände att någon satt på mina axlar, de kändes så tungt och förnedrande och de är mycket pga dig, jag förstår inte varför du inte bara kommer till mig, de är mig du har problem med inte med Thom och jag kan säga att du håller på förstöra ngt så fint, och de beror mycket på din avund. Allt du sagt till andra om mig, de kommer fram och de borde du själv förstå, men tydligen klankar du ner på mig och på andra för att du själv ska må bra, du tror att du kan hitta dig själv på de sättet, men så fungerar det inte. Jag blir så otoligt förbannad på sånna som dig, du spelar ett spel som du tror att jag går på, jag spelade med dig en gång bara för att se, och du är så patetisk och otroligt falsk så i mina ögon är du inte ett skit. Du har sjunkit så långt i mina ögon, detta är värre än någonsin, hur tänker du egentligen, de är min fråga? ingeting alls.. Eller jo, på att du är bättre än alla andra, allting krettsar inte kring dig, saker och ting förändrar och de är ngt du måste acceptera annars blir de vara värre för dig själv, de är du som skapat denna drama och nu är de dina kort, de är du som ska be om usäkt för jag har ingen ursäkt att komma med med tanke på att jag inte har gjort dig ngt, utan ditt snack går runt som en cirkel och tillbaka till mig fårn där du startade, jag borde verkligen vara ett hot för dig eftersom du kan sitta och snacka skit om mig hela fram och tillbaka, jag är i ditt centrum och snälla släpp de? du kommer inte komma emellan oss eller kunna förstöra de jag byggt upp hur mycket du än vill och försöker, jag fattar inte varför du fortsätter? inte underligt att folk tar avstånd från dig med tanke på ditt sätt att vara, du är inte ett dugg smart om du tror de! Jag är så äckligt föärbannad på dig, men du vågar inte personligen ta det med mig, du spelar bara ditt falska spel, och låtsas vara så övertrevlig som ingeting har hänt, men jag vet allt! Och jag står för vad jag tycker om dig, men de skulle inte vara så särskilt snällt av mig att skriva ut ditt namn på det här sättet men du lär ju ta åt dig av mina ord om du läser detta själv, så ta de med mig om du känner dig träffad, nu tar vi de en gång för alla, för jag tål inte folk som håller på med de som du försöker göra, ta en fundering och kom med ngt bra, om du lyckas! Och varför jag inte skirver till dig är för att du skirver till andra om mig, du vågar förmodligen inte komma till mig själv, men jag lovar dig jag bits inte så vad är du rädd för? jag sitter och väntar på att du ska komma med ngt, att du ska skriva till mig, men de gör du inte, du skiver till alla men inte till mig, de är liksom mycket OM mig.. TA DET MED MIG LILLA FRÖKEN, okej????

Ovido - Quiz & Flashcards