Alla inlägg den 4 november 2009

Av Maria - 4 november 2009 13:44

nu var bloggfixet fixat och klart, jag klarade de helt själv, stolt :)
nu känner jag mig super nöjd med bloggen, de blev ruggit snygg tycker jag.
puss igen!

Av Maria - 4 november 2009 13:33

Jag och Jessica satt och diskuterade om socbidraget idag och då kom vi fram till att hon inte lämnat in kontopappren och jag inte skrivit ngn ansökan om bidragrt bara lämnat in kondouppgifterna, och de borde jag nästan ha fattat att man ska lämna in bägge delarna, men de kopplade inte ihop förrens idag så då får jag vänta yttligare ett par dagar innan jag får pengarna, hoppas innan fredag eller på fredag så jag kan shoppa smink och så, har ju fått slängt allt i stort sätt med tanke på min ögoninflammation som nu är bättre, men pepper peppar ta i trä, ska fortsätta ta salvan ett par dagar till bara för att försäkra mig på att de är borta helt, så de inte kommer tillbaka! Och sen gör Tanja mig sällskap på fredag, vi ska se idol och ha de trevligt som vi alltid har :) de ska bli kul och de ser jag fram emot med! Och de är temat att världens bästa låt och de får vi se hur de blir, hoppas att rätt person åker denna gång.. Sen så fyllde Julia på min mobil igår, så nu har jag pengar och gratis sms, men hon ska givetvis få igen pengarna när jag fått pengar, men de var så snällt att hon gjorde de via internet, fick 40kr extra och de kan jag behöva =) och idag skrapade jag ihop lite pengar för att jag skulle äta med Petra som vi gör vanligtvis på onsdagar men hon var sjuk idag så käkade med Emmy och Sandra, dom räddade min dag där kan man säga, var så sugen på kina mat idag och kände att jag skulle måsta äta ngt, kan inte vänta tills 4 innan mat, för innan pallade jag inte laga ihop ngt, men nu är jag mätt och belåten. Ska äta runt fyra igen, om nu ngt går ner, sen kommer Thom till mig och hämtar upp mig sen åker vi till han och imorgon ska jag på möte klockan ett med Jessica, med AF så de blir ingen träning som var planerat, men de hinner jag :) så nu ska jag spela lite sen ska jag vila och packa innan jag drar iväg :) men de var väl allt för idag.. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards