Alla inlägg den 8 november 2009

Av Maria - 8 november 2009 19:02

Vaknade av alarmklockan idag klockan ett och tog de bara lungt som jag gjort hela dagen relatift. Fick besök av Malin idag och de var trevligt, vi drack lite pepsi och surrade lite skit, ett tag sedan vi sågs så de var väl rätt mycket som man hade på hjärtat! Sedan när hon skulle hem så kollade jag på hennes nya snygga bil, de var en liten rund sådan en audi och sånna gillar jag, inte kantiga och långa, de gillas inte alls! Sedan har jag käkat kassler med ost sås sen var de bara att gå till lägengeten med lite småplock och nu sitter man här och väntar på att klockan ska bli åtta, drygt en timme kvar, ska se sista avsnittet av ensam mamma söker, de ska bli spännande men tråkigt att de är sista gången dock, får hoppas på att ett bra porgram börja nästa veckan, för annars blir söndagarna svin tråkiga =( dom är redan de med de pogrammet räddar en stor del på hela dagen måste jag säga!
Och imorgon blir de nya tag efter helgen och kliva upp tidigt och gå på sambandet, är inte direkt super taggad för de, men de är därför min kropp och ny inte mår så bra just nu, börjar ju som sagt bli sjuk men de är inget som vill bryta ut rikigt, vet inte varför? men ska ta en varmdusch sen krypa ner om ett litet tag sen servera mina kunder på cafe world, de blir nog en tidig kväll för mig känner jag.
Så ja, de var väl de..
Puss

Och grattis till alla pappor på farsdag!

Av Maria - 8 november 2009 01:18

Idag har soffan, fotöljerna, bordet, mammas säg, bokhyllan och de andra i mammas rum och i vardagsrummet åkt till den nya lägenheten, så mamma ligger på resesängen nu i vardagsrummet med en tv, och en grej i hallen har vi kvar plus mitt rum då och lite småplotter som jag och mamma ska gå med i veckan för nästa vecka skulle vi flytta allting men de blir om två veckor, skönt :) så då blir man bosatt närmre ica, skönare då man handlar så slipper man slita sönder armarna :o men de värsta är att jag kommer vara utan internet och vissa kanaler i 2-5 ve4ckor, de är döden för mig, de gillas inte alls. så får träna en massa och lägga mig i tid och bara ta hand om mig själv, jag vill de så stort och utan internet ett tag kan ge mig en bra start sedan förföljer jag den när jag fått tillbaka internet, för början är oftast svårast.
Men de känns skönt att allt är igång på rikigt!
Och helgen har varit kanon, ska snart lägga mig och sova känner jag..

natti

Ovido - Quiz & Flashcards