Alla inlägg den 12 november 2009

Av Maria - 12 november 2009 16:31

Nyss fick jag ett samtal ifrån soc, alltså hon som skulle ringa mig idag och de var ju bättre sent än aldrig, men min handläggare jag hade innan som är sjukskiven tillfället har jag inte längre, TACK GODE GUD :) så nu har jag fått en ny, så förhoppningsvis är hon bättre än den förra, men de var så mycket extra jobb just nu när de var många som var sjuka, men de hittade min ansökan till slut och de var ju bra, så de skulle ta upp mot 2-3 bankdagar tills jag skulle få mina pengar och de skickades in idag, så till veckan har jag förmodligen pengar på mitt konto. Så de ska bli skönt och hon som ringde är super trevlig men som jag uppfattade de var hon inte ngn handläggare utan ngt annat inom de, men tur att hon ringde iaf (Y) så nu har man en ny handläggare och får snart in pengarna, hoppas jag slipper en massa stul efter de =) sköönt som fan!
Visst tog de tid men med tjat fungerar allt, iaf för de mesta! Febern har gått ner och jag känner mig lite bättre, peppar peppar ta i trä *ta i databordet*
Men nu är stackars mamma sjuk, synd om henne :( och de är väl jag som smittat henne, ond man kan vara!
Men iaf, nu ska jag ta en bit mat sen vila en massa innan de är tvdax..
Puss

Av Maria - 12 november 2009 14:33

*Suck* och åter *suck*
Nu vill jag bli frisk någon gång, jag pallar inte ligga i sängen hela dagarna utan att bli bättre?!

Febern hoppar upp och ner och huvudvärken lika så, under dagarna känner jag mest av värken i skallen och min svuva vill aldrig släppa, jag knaprar i mig tabletter och visst hjälper de men de kommer tillbaka igen, de orkas inte!
Jag har inte tid att vara sjuk, sambandet och träningen försvinner, de är inte alls skoj..

Nu under dagarna nyser jag av bara tusan och febern är inte alls lika hög vilket är bra, men de är på nätterna den värsta smärtan och febern är, vaknar gång på gång, de är förjävligt måste jag säga.
Jag hatar verkligen att vara sjuk och i helgen vill jag vara frisk, så är de bara!

Och soctanten skulle ringa upp mig idag efter jag snackat med henne för att kolla upp mina papper som låg i ngn hög men tror ni har hon ringde upp? svar nej och de gör saken inte lättare. Skit förbannad, för de är så lång vänte tid och de händer ju fan aldrig ngt, jag ska ha mina pengar men de är ngt som dom inte fattar. Herregud vad less man blir på allt, och de kommer samtidigt allting, fan!

Aja, nu ska jag klunka i mig vatten och kanske äta lite ice cream och vila ett tag till och tycka synd om mig, för i sånna tillfällen som nu får man tycka synd om sig själv.. Eller har jag fel?

Ovido - Quiz & Flashcards