Direktlänk till inlägg 12 november 2009

Det förklarar ju saken..

Av Maria - 12 november 2009 16:31

Nyss fick jag ett samtal ifrån soc, alltså hon som skulle ringa mig idag och de var ju bättre sent än aldrig, men min handläggare jag hade innan som är sjukskiven tillfället har jag inte längre, TACK GODE GUD :) så nu har jag fått en ny, så förhoppningsvis är hon bättre än den förra, men de var så mycket extra jobb just nu när de var många som var sjuka, men de hittade min ansökan till slut och de var ju bra, så de skulle ta upp mot 2-3 bankdagar tills jag skulle få mina pengar och de skickades in idag, så till veckan har jag förmodligen pengar på mitt konto. Så de ska bli skönt och hon som ringde är super trevlig men som jag uppfattade de var hon inte ngn handläggare utan ngt annat inom de, men tur att hon ringde iaf (Y) så nu har man en ny handläggare och får snart in pengarna, hoppas jag slipper en massa stul efter de =) sköönt som fan!
Visst tog de tid men med tjat fungerar allt, iaf för de mesta! Febern har gått ner och jag känner mig lite bättre, peppar peppar ta i trä *ta i databordet*
Men nu är stackars mamma sjuk, synd om henne :( och de är väl jag som smittat henne, ond man kan vara!
Men iaf, nu ska jag ta en bit mat sen vila en massa innan de är tvdax..
Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Ovido - Quiz & Flashcards