Alla inlägg den 10 november 2009

Av Maria - 10 november 2009 12:23

Usch var jobbigt de är att vara sjuk, för jag som aldrig är sjuk i vanliga fall. För när jag väl blir sjuk så är de inte alls bra, de är inte de värsta men de kommer väl. Jag vaknade flera ggr i natt av att jag svettades och hade huvudvärk som inte går att förklara, men illa var det. Ligger i feber, hosta och huvudvärk så de blir inget möte idag på sambandet och förmodligen stannar jag hemma imorgon med, så som de ser ut nu iaf, och sen på torsdag är de ju träning, då blir det ingenting av med det heller :/ hoppas jag är frisk i helgen bara så jag kan vara med Thom för just nu saknar jag honom en massa, i fredags på dagen träffade jag han sistoch de känns som en evighet sedan, så snälla jag vill bli frisk, Julia och Thom är sjuk dom med, så ber till gud att vi alla ska bli frisk innan fredag.
Såg aa för ett litet tag sedan och gud så bra de är, snart kommer de komma upp en hel trubbel för var och en, de ska bli så kul att se (Y) Och idag ska jag bara ta de lungt och äta lite glass, bara njuta!
Hejs

Ovido - Quiz & Flashcards