Direktlänk till inlägg 30 september 2009

Hyffsat lack

Av Maria - 30 september 2009 23:43

Jag ville bara påpeka att folk som stör sig på vem jag är med eller inte behöver inte tillägga någon kommentar eller ens öppna sin så kallade käft helt i onödan. Jag blir så oroligt less på ditt snack om mig hit och dit, ingen är perfekt så fine? är vi överrens om den saken? Du är så falsk emot mig annars och spelar ett spel emot mig där du är en helt annan person, du spelar en "ärlig" och mogen roll, men glöm dina drömmarna detta är verklighet, vakna upp för fan? Jag förstår inte vart du egentligen vill komma med allt detta? Är det för att du själv mår dåligt eller handlar de bara om svartsjuka? För du är inte så bra som du tror att du är, inte den snyggaste heller som du tycks tro i dina egna ögon, och att jag är på de ena sättet, att jag bara har en sak att komma med sen att jag är som en lösaktig person. LÄGG ner det snacket är du gullig, för jag tycker du ska ta reda på fakta innan du yttrar dig om någonting nästa gång, ok? Liksom om det är någonting du stör dig på eller vill säga om mig, säg de mellan fyra ögon än att gå runt och snacka till alla andra, de är väl ändå jag som är ditt problem, varför dela med sig de till alla andra när vi själva kan ta den disskutionen själva, eller är du feg som inte ens vågar stå för vad du sagt, tycker eller tänker om mig, är de så det är? Jag är inte de mista rädd för dig, jag kan säga att jag har en del åsiker om dig med, men vet du vad? de kan jag ta med dig än att tjalla de till varje person. Och de är inte så smart att ta de med mina närmsta, eller vad tycker dy själv? Liksom jag är en person jag med, precis som dig, men jag har känslor, och yttret verkar ha den största rollen i ditt liv, kanske därför de går utför för dig och tvätom för mig? Du kanske tror att du är störst bäst och vackrast men vet du? de är långt ifrån sanningen, för ingen människa är perfekt, inte du och inte jag, ingen annan heller. Men åt andra sidan kanske jag är ett hot för dig? för jag har någonting som inte du har, vad vet jag? Du har ju inte själv personligen inte kommit och sagt de till mig utan den "glädjen" sprider du ut till alla andra. Falskhet är bland de värsta jag fet, byt taktik och sluta med ditt skådespelerie så skulle jag vara så tacksam så. Men fan så stolt jag är över att vara MIG, över att vara JAG! Tack och lov att jag slipper följa dina fotspår och tur att folk har egna hjärtan att lyssna till, de känns helt underbart!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Ovido - Quiz & Flashcards