Direktlänk till inlägg 29 september 2009

Dag två

Av Maria - 29 september 2009 17:40

Idag började jag klockan två, trodde det var ett så jag hann se andra avenyn och de är alltid så bra, man blir så inne i serien och typ besatt om man skulle kunna kalla de så. Jag älskar de programmet, utan att tveka. Och klockan två var det möte och jag fick hämta ut mitt träningskort så jag och Helena tog och simmade drygt 1,5km, super skönt! Vi bullade, bastade ång och vanlig bastu sen surrade vi en massa skit som vanligt, eftersom vi inte ses så ofta så har man massvis att prata om, även denna gång. Så dagen har varit helt okej, så nu ska jag äta lite mat sen ta en sväng ut i den kalla luften och sen hem och se på idol, ikväll är de tjejernas tur och jag hoppas att erika får vara kvar. Sen har det inte hänt allt för mycket idag, är trött i kroppen nu men de känns skönt, sen när man fått mat i sig kommer alltid kännas mycket bättre (Y) och imorrn börjar jag halv nio eftersom testen på sjukan blev inställt igen, eftersom hon är sjuk, så väntar tills nästa vecka med det, sen slutar vi imorrn klockan halv tolv, sen kommer Thom till mig på eftermiddagen och ser idol och grejer med mig, de ser jag fram emot, idol är ju beroendeframkallande precis som aa är =) men de var väl typ allt.

puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Ovido - Quiz & Flashcards