Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Maria - 18 mars 2010 22:07

Jag blir lite smått irriterad dom som inte kan stå för vem dom är, när de gäller att kommentera. Om man vill kommentera och märka ord så kan Du lika gärna skirva en singnatur vem du är, de skulle underlätta! För jag förstår inte alls vad min mening som var så fel har med pengar att göra som du skrev? så jag är evigt tacksam att du som kommenterade mitt förra inlägg kunde tala om vem hon eller han är, tack?! Och jag skriver på mitt sätt, de är inte ngn svenska lektion de här, och om de är ngn jag känner så ursäktar jag mitt lilla temperament, men seriöst kläm fram vem du är ist?
Sen så är jag irriterad för HV fick då fan ingen utvisning när de skulle bli de men när de är timrå de handlar om, ja då blir de andra bullar! Hur fan dömmer dommaren egntligen? ja, de kan man fan undra! Men får tänka på den ljusa sidan att de är bäst av sju, vilket är toppen för då är de inte slut ännu, timrå kan komma ikapp :) men ska lägga mig om en stund och smälta allt, har smärtan kvar, och de är inte alls trevligt!
Så nu ska jag ringa min underbara pojkvän, sen blir de sova, sova sängsäng!
Natti

Av Maria - 18 mars 2010 09:36

Hugaligen.. i morse väckte mamma mig klockan tio över sex, tidigaste dagen jag måstat kliva upp sedan, ja jag vet inte när. Men ovanligt mig så var jag inte så trött som jag trodde att jag skulle vara, låg iaf och snoozade i tio minuter innan jag klev upp och gjorde mig klar. Sen tog jag bussen halv åtta och efter fem munters bussåkande kliver jag av vid eon arena för att sedan söka upp vart sörbege köket var, vilket jag hittade nästan direkt, visste dock inte vart ingången var någonstans så jag ringde efter dom så någon kunde öppna till mig. Och väl där inne väntade jag på chefen som skulle ta emot mig. Och när hon kom fick jag ett väldigt bra välkomnande. Hon betättade mig vad som gällde och hur de gick till osv, sen fick jag kolla runt lite. Hon skulle fixa kockkläder till mig så ska jag fixa ett par lämpliga skor tills dess, ska börja efter påsk, alltså vecka 15. Jag ser rätt mycket fram emot de, halft nervös är man ju alltid, men de kommer som sagt att släppa! Och detta tog bara tjugo minuter, jag klagar inte men hann inte alls med bussen hem så tog mig en promenad i detta "härliga" väder, inte alls trevligt och sen var de superhalt på trotaren, vilket jag tycker borde sandas, jag gjorde en vurpa och jag blev förbannad och svor, för de ska sandas annars kommer folk göra sig väldigt illa, för tänk på stackars gamligar? ja, de är sjukt! Och fort kunde man inte heller gå iaf jag skulle göra mig mer illa, och sen mår jag bättre idag och vill inte anstränga mig allt för mycket, så tog de chill, kom iaf hem. Och just nu känner jag väl att jag är trött och har lite ont i ryggen, så funderar på att vila ett tag. Men innan dess ska jag göra ett kopp varm choklad och ta en sockermunk, de gillas! Och senare idag ska jag och Julia ta en sväng in till stan, sen ska jag hem och sova, för imorgon får jag sova ut lite iaf, ska in till stan för att möta upp Thom, så vi senare åker hem till han. För på lördag ska de pimplas, hoppas på bra väder..
Have a nice day

Ovido - Quiz & Flashcards