Direktlänk till inlägg 18 mars 2010

Fixat och klart

Av Maria - 18 mars 2010 09:36

Hugaligen.. i morse väckte mamma mig klockan tio över sex, tidigaste dagen jag måstat kliva upp sedan, ja jag vet inte när. Men ovanligt mig så var jag inte så trött som jag trodde att jag skulle vara, låg iaf och snoozade i tio minuter innan jag klev upp och gjorde mig klar. Sen tog jag bussen halv åtta och efter fem munters bussåkande kliver jag av vid eon arena för att sedan söka upp vart sörbege köket var, vilket jag hittade nästan direkt, visste dock inte vart ingången var någonstans så jag ringde efter dom så någon kunde öppna till mig. Och väl där inne väntade jag på chefen som skulle ta emot mig. Och när hon kom fick jag ett väldigt bra välkomnande. Hon betättade mig vad som gällde och hur de gick till osv, sen fick jag kolla runt lite. Hon skulle fixa kockkläder till mig så ska jag fixa ett par lämpliga skor tills dess, ska börja efter påsk, alltså vecka 15. Jag ser rätt mycket fram emot de, halft nervös är man ju alltid, men de kommer som sagt att släppa! Och detta tog bara tjugo minuter, jag klagar inte men hann inte alls med bussen hem så tog mig en promenad i detta "härliga" väder, inte alls trevligt och sen var de superhalt på trotaren, vilket jag tycker borde sandas, jag gjorde en vurpa och jag blev förbannad och svor, för de ska sandas annars kommer folk göra sig väldigt illa, för tänk på stackars gamligar? ja, de är sjukt! Och fort kunde man inte heller gå iaf jag skulle göra mig mer illa, och sen mår jag bättre idag och vill inte anstränga mig allt för mycket, så tog de chill, kom iaf hem. Och just nu känner jag väl att jag är trött och har lite ont i ryggen, så funderar på att vila ett tag. Men innan dess ska jag göra ett kopp varm choklad och ta en sockermunk, de gillas! Och senare idag ska jag och Julia ta en sväng in till stan, sen ska jag hem och sova, för imorgon får jag sova ut lite iaf, ska in till stan för att möta upp Thom, så vi senare åker hem till han. För på lördag ska de pimplas, hoppas på bra väder..
Have a nice day

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Ovido - Quiz & Flashcards