Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Maria - 17 mars 2010 17:21

Jag har inte bloggat nu på ett tag, har inte alls haft tid eller ngt intresant att skriva. Denna vecka har gott ovanligt snabbt, i måndags hade vi inte ngt på sambandet men jag och Jessica gick till AF för att prata genom de vi skulle börja med efter sambandet, som slutar den 29e, det har gått med väldans fart och någon gång måste de ta slut de med, jag har utvecklats mycket under den tiden, haft motgångar och tillgångar och så är de ju med allting här i världen. Och idag gick jag på skolan, för igår var jag i h-sand och fick ett nytt prevmedel, och smätan jag kände igår och idag/nu gör olidligt ont, men knaprar tabletter och ja, vilar en massa.. Men kollade runt lite på internet och kände att jag måste skriva ett blogginlägg iaf.. Och Petra och hennes kille är guld värd eftersom de körde hem mig idag, usch vad jobbig dag de ha varit idag, tårarna har bara fallit och ja, imorgon ska jag på praktikmöte, men om jag känner som jag känner just nu så kommer jag aldrig klara av att åka dit :/
Ska bara ligga i sängen och ta på mig offerkoftan och bara tycka synd om mig själv.

Puss på er

Ovido - Quiz & Flashcards