Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Maria - 5 mars 2010 12:37

Det blir fullt ös från och med ikväll tills nästa vecka..
Det som står på schemat är:
Ikväll: jag och Thom ska in en snabbis på birsta, ska hämta upp Tanja och sen iväg och handla de sista vi ska ha till maten som vi ska äta ikväll, sen blir de sällskapsspel och lets dace och där efter umgås en massa, de ska bli hur trevligt som helst, och jag ser verkligen framemot att se deras nya krypin :) sen åker jag och Thom hem till honom och sover, imorgon ska vi sova ut sen lär ju hitta på ngt, men vad återstår att se. Och på söndagen ska vi laga mat tillsammans hemma hos honom, för hans föäldrar ska iväg och se brolle, det skulle vara skoj att se men minst lika skoj att vara hemma och laga ihop mat och mysa.. Sen åker vi hem till mig och sover..
Måndag: Jag ska på sambandet från nio till elva, där efter har jag ett samtal med Sandra om praktiker sen ska jag hem och sedan tillbaka till tre igen, ska ha samtal med min handläggare på soc och med Eva om hur jag ska ha fortsatt inkomst osv.
Tisdag: Jag ska med Petera på Birsta och shoppa loss lite, de ska bli rikigt trevligt, har inte umgåts med Petera så över sambandet, det ser jag fram emot =)
Onsdag: Jag och Thom ska iväg till hans stuga, har aldrig varit där så det ska bli rikigt trevligt, vi ska skotta, mysa och åka skoter, beroende på vad de blir för väder, annars ska vi åka skoter vilket fall som helst. Och där blir vi tills fredag,
och den helgen som vi kommer hem så får vi se vad vi gör för ngt, de skulle vara mys med en bio, eller om de blir denna helg, de skulle vara super mys tycker jag..
Så de är fullt ös hela veckan, de gillas (Y)

Ovido - Quiz & Flashcards