Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Maria - 19 mars 2010 12:58

Uffa.. Idag är det inte alls fin vänder ute, grått och dystert! Om jag bara visste hur man dansade soldansen? aja, får hoppas på bättre väder imorgon då de är pimeldax med Thom och hans päron, de ska bli skoj om de nu blir lovat väder! Men annars idag så ska jag åka in till stan med Julia vid tre tiden, sen åker hon vidare och jag möter upp min kära pojkvän inne i stan sen brummar vi iväg till honom. Vet dock inte vad vi ska hitta på idag, men ikväll blir de att se lets dance, måste be till gud att willy måste ut ikväll, för de andra är värdiga vinnare, helt klart och de är mina favvosar med, sen är inte willy värd att stanna kvar, han skulle ha åkt ut så mycket tidigare, alla gör bara hån utav honom, men visst är han rolig men nu räcker det! Och solsidan i pausen får man ju inte missa, de är klockrent! Sen blir de nog att ta ett varmt skumbad, de skulle sitta så fint! Och efter pimpelet imorgon åker vi hem till mig, för han ska jobba på söndagen så ja, de blir en kortis helg, men man får ta vara på de lilla...

Men nu ska jag steka mig en hamburgare och sen packa de sista, platta håret och ja you name it!
Så ja, ni får ha en toppen helg..
Seeyah

Ovido - Quiz & Flashcards