Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Hellu bloggen

Av Maria - 29 mars 2010 11:56

Idag har jag gjort någonting jag aldrig gjort tidigare. Jag med sambandet har testat på curling för första gången. Och ni vet ju hur lätt de ser ut på tvn? men jag lovar er som inte testat på de, de är grymt svårt och tekniken är inte alls så lätt. Men de gick bättre till slut men de var fortfarande inte enkelt. Men de var roligt och helt testvärt, så ut med er och testa på de, ni kommer att ändra uppfattning. För man tycker kanske inte att de är någon vidare sport, de är så enkelt och tråkigt och ja, de finns en massa delade meningar om de där, men ja ni får prova på själv och se vad ni tycker =)
Sen så var de sista dagen med sambandet idag, om de inte blir något annat framöver som en vidare avsluting.
Och imorgon är de min sista träff med dietisten, tråkigt men sant! Och där efter ska jag vara med Jullangullan.. För idag ska jag bara chilla och ta en prommis med Lilly innan jag och mamma ska iväg och köpa färg till hallen, för nu går de undan, snart är de halvvägsklart skulle jag tro, sen är lägenheten som ny kan man säga =)

Och helgen har varit underbar, var ut och åt med älsklingen i lördags, han bjöd ut mig på ming palec eller hur de stavas? men iaf, vi firade ett halv år då, hur underbart som helst. De är mina bästa sex månader jag varit med om, i love it <3
Ondag=skolan, torsdag och fredag är de inget alls, sen är de lov, biglove!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Ovido - Quiz & Flashcards