Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

Tisdag

Av Maria - 24 mars 2010 14:28

I morse vaknade jag utav att ambulansen åkte förbi utanför med sirenerna. Klockan var dryga 11.30 Så klev upp och slog på datorn, och därefter slog jag på Andra avenyn, rikigt spännande avsnitt måste jag säga! Förväntansvärt i vissa scener, men vad jag hört så är det snart slut på programmet vilket suger! Jag hade hoppats på en till säsong men som det verkar blir de ingenting utav det. Men det kan hända mycket innan dess, så man får se vad som sker. Jag älskar iaf det. Efter det tog jag mig en dusch för att sedan räkna ihop alla mina pengar som jag sparat en längre tid nu, och de vart rätt mycket pengar ändå som jag hade skrapat ihop. Så ja, jag la alla epngar i rör och gick på baken för att sätta in de på mitt kapitalkonto. Sen har jag fått pengar idag med av soc, de tackar vi för,  de är som sagt välbehövt, har en del räkingar och "skulder" sattg säga som jag måste fixa. Sen var jag in på ica och köpte lite baguetter, så ska snart fixa lite sånt som jag kan äta, har nämligen inte fått i mig någon frukost idag. Så de är läge med det nu kanske? sent, jag vet! Men de får bli en sen middag ist..
Sen ska jag bara tillägga att de inte blev ngt plugg för mig idag, ska läsa hemma ist och göra klart de de jag missat från förra veckan. Skönt att jag fick jobba hemma, de gillas!
Hörs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Ovido - Quiz & Flashcards